Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nauka i badania - aktualności

Program Doktorat Wdrożeniowy - IV edycja

Nabór wniosków do IV edycji programu Doktoratów Wdrożeniowych finansowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
1) w roku 2020 – od dnia 30 kwietnia do dnia 15 czerwca;
2) w roku 2021 i w kolejnych latach – od dnia 31 marca do dnia 31 maja danego roku.
więcej o Program Doktorat Wdrożeniowy - IV edycja

Porozumienie o współpracy z MKS Cracovią

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ oraz MKS Cracovia w dniu 6.11.2019 podpisały umowę o współpracy w obszarze edukacyjnym, badawczym oraz kadrowym.
Celem współpracy będzie w szczególności wymiana wiedzy poprzez realizację projektów badawczych i wzajemne prezentowanie i propagowanie osiągnięć.
więcej o Porozumienie o współpracy z MKS Cracovią

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

20180825

City Cha(lle)nge - Zwycięski projekt II edycji krakowskiego Climathonu

Data: 25.08.2018 - 01.09.2018
Miejsce: Kampus 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Kontakt: cityweave@gmail.com
Witryna internetowa: challenge.krakow.pl/
City Cha(lle)nge - Zwycięski projekt II edycji krakowskiego Climathonu

Climathon to międzynarodowe wydarzenie, którego celem jest wypracowanie rozwiązań mających na celu walkę ze zmianami klimatu. Mieszkańcy dużych ośrodków miejskich na całym świecie mają 24 godziny na wypracowanie koncepcji odpowiadającej na powyższą potrzebę.

Taki pomysł udało wypracować się także w Krakowie, co więcej już na dniach zostanie on wprowadzony w życie!

Zwycięski projekt City Cha(lle)nge to kampania społeczna, której celem jest zachęcenie mieszkańców do porzucenia samochodów na rzecz transportu miejskiego, a także rowerów. Projekt ukazuje, że znaczenie mają także inne wybory związane z mobilnością użytkowników przestrzeni miejskiej i jak wiele można zyskać wybierając schody zamiast windy.

Kampania ma na celu ukazać, że wybierając korzystne dla środowiska i otoczenia warianty związane z mobilnością, zyskują także sami użytkownicy.   

Taki zabieg ma na celu skuteczne zachęcenie ich do zmiany preferencji komunikacyjnych, co w ogólnym rozrachunku pozwoli na poprawę stanu środowiska naturalnego poprzez ograniczenie emisji dwutlenku węgla.

Kampanie różnego typu są powszechnie realizowane praktycznie we wszystkich miastach, jednak ten projekt wyróżnia się na tle pozostałych przedsięwzięć tego typu.  W przeciwieństwie do innych kampanii społecznych plakaty oraz ulotki nie pełnią tu pierwszorzędnej roli, a są jedynie formą uzupełnienia do interaktywnej strony, na której każdy z mieszkańców będzie mógł sprawdzić jak jego nawyk wpływa na parametry takie jak: pieniądze, czas, środowisko czy kalorie.

Kampania zostanie przeprowadzona na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego, a jej start przewidziany jest na 25.08.2018.

 

Kontakt dla mediów: Kamil Rosiński 607 825 803, cityweave@gmail.com

Więcej informacji na stronie: challenge.krakow.pl czynne od dnia uruchomienia projektu)