Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konferencje

archiwum

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

Kontrowersyjny neuromarketing –  Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.

W dyskusji wezmą udział:

Jacek Kowalski i Beata Pawłowska (Praktyka) – właściciele agencji badawczej Neuroidea, specjalizującej się w wykorzystywaniu w badaniach marketingowych pomiarów biometrycznych. Jedni z pionierów neuromarketingu w Polsce.

  • Neuromarketing, czyli wykorzystanie pomiarów biometrycznych w badaniach marketingowych

 

Oraz po stronie Akademii

dr Anna Bereś i mgr Koryna Lewandowska – Uniwersytet Jagielloński, Zakład Neurokognitywistyki i Neuroergonomii

  • Co to jest i po co nam neuromarketing?

 

dr inż. Agnieszka Cholewa-Wójcik  i dr inż. Agnieszka Kawecka – UEK, Katedra Opakowalnictwa Towarów

  • Wykorzystanie metody Eye-tracking w badaniu opakowań

Zapraszamy

 

Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz

 

Więcej o wydarzeniu w zakładce: https://econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp/pnnp_18_19/program