Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Dean's messages

Web Content Display Web Content Display

Message list

Targi Pracy - 7 grudnia 2017

21.11.2017
W wydarzeniu weźmie udział 35 pracodawców, którzy będą prezentować oferty pracy, praktyk, staży i wolontariatu oraz informować o możliwości rozwoju zawodowego w poszczególnych firmach i instytucjach. Udział w Targach Pracy jest bezpłatny i nie wymaga rejestracji.
Read More o Targi Pracy - 7 grudnia 2017

Akcja SOS - Uczelnie Schroniskom

21.11.2017
Wydarzenie odbywa się cyklicznie od 11 lat. Jego celem jest pomoc bezdomnym zwierzętom z okolic Krakowa. Studenci, doktoranci i pracownicy uczelni 4 tygodnie przed Bożym Narodzeniem zbierają karmę, lekarstwa i zabawki, które przekazane zostaną schroniskom dla zwierząt.
Read More o Akcja SOS - Uczelnie Schroniskom

Badania dla praktyki. Wykorzystanie wdrożeniowych prac magisterskich opartych na badaniach w działaniu dla rozwoju organizacji

05.09.2017
Projekt dotyczy przetestowania i wdrożenia do praktyki modelu wykorzystania badań w działaniu (BwD) w procesie przygotowania wdrożeniowych prac magisterskich. Studenci realizujący prace w oparciu o proponowany model będą mogli wcielać się w rolę konsultantów, współrealizujących badanie w działaniu z członkami danej organizacji lub też realizować badanie w oparciu o własną praktykę.
Read More o Badania dla praktyki. Wykorzystanie wdrożeniowych prac magisterskich opartych na badaniach w działaniu dla rozwoju organizacji

Jagiellonian University ranked as the best in Poland by Perspektywy Education Foundation

14.06.2017
The Jagiellonian University and the University of Warsaw took joint first place in the Polish higher education institutions ranking Perspektywy 2017. It has happened for the second time since the ranking was first published 18 years ago. The third place was taken by Warsaw University of Technology. Nasz Wydział zajął drugie miejsce w zestawieniu najlepszych kierunków dziennikarskich oraz trzecie psychologii
Read More o Jagiellonian University ranked as the best in Poland by Perspektywy Education Foundation

Jeżeli chcesz w latach 2017-2019 napisać pracę magisterską, polegającą na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów w prawdziwych organizacjach

25.05.2017
Studenci realizujący prace w oparciu oproponowany model będą mogli wcielać się w rolę konsultantów, współrealizujących badanie w działaniu z członkami danej organizacji lub też realizować badanie w oparciu o własną praktykę. Obydwa podejścia pozwolą na to, aby nabyli oni unikatowe, praktyczne umiejętności krytycznej analizy oraz świadczenia usług konsultingowych.
Read More o Jeżeli chcesz w latach 2017-2019 napisać pracę magisterską, polegającą na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów w prawdziwych organizacjach

Web Content Display Web Content Display

Archiwum - Nauka i badania

Projekt BiBiDi - Spotlight Research i IEFiZ UJ

09.12.2018
Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ oraz Spotlight Research zapraszają Studentów do udziału w projekcie dydaktyczno-badawczym BiBiDi pozwalającym na poznanie platformy do realizacji badań jakościowych online.
Read More o Projekt BiBiDi - Spotlight Research i IEFiZ UJ

Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018

05.12.2018
Seminarium będzie próbą pogłębionej refleksji politologiczno-medioznawczej dotyczącą wyborów samorządowych, które odbyły się w listopadzie 2018r. w naszym kraju oraz potencjalnych następstw zmian, jakie dokonują się na polskiej scenie publicznej w konsekwencji przeprowadzonych wyborów.

Read More o Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018

Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

30.11.2018
Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.
Read More o Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

Badania publiczności w instytucjach kultury - 11-12 kwietnia 2019

30.11.2018
Zapraszamy na konferencję “Badania publiczności w instytucjach kultury” organizowaną w ramach współpracy Zakładu Zarządzania Kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego, Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Historycznego Miasta Krakowa oraz Filharmonii Krakowskiej im. Karola Szymanowskiego, która odbędzie się w dniach 11-12 kwietnia 2019 roku, na kampusie Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Będzie ona szansą do włączenia się w dyskusję na temat możliwości i potrzeb badań odbiorców instytucji kultury.
Read More o Badania publiczności w instytucjach kultury - 11-12 kwietnia 2019

Estetyka / inestetyka. Współczesne teorie działań artystycznych

30.11.2018
Tłem konferencji są dwa lata dyskusji w ramach Otwartego Seminarium Filozoficznego, na którym czytaliśmy i omawialiśmy pisma z teorii sztuki Alana Badiou i Marcela Blanchota: filozofa wydarzenia i klasyka modernistycznej teorii sztuki. Te dwie odmienne, ale przecinające się w wielu punktach koncepcje otwierają szerokie pole poszukiwań intelektualnych dotyczących relacji między współczesną teorią sztuki a przestrzenią działań artystycznych.
Read More o Estetyka / inestetyka. Współczesne teorie działań artystycznych