Web Content Display Web Content Display

News

Archive

Web Content Display Web Content Display

Digital Marketing Intensive Programme

Between 19th-31st March, the DIMA (Digital Intensive Programme) will take place in Krakow at Institute of Economics and Management (Department of Management and Social Communication, Jagiellonian University).
This year the project will gather together students and lecturers from six European countries: Belgium, Finland, Germany, Greece, Poland and Holland.
The students were selected according to study faculties - Management or IT and good communication skills in English.

The main DIMA's aim is to transfer knowledge and skills between students and lecturers in such fields as strategic management, marketing and business information technology.
During two intensive weeks students are participating in courses run by lecturers of Jagiellonian Univeristy as well as those from Partner Universities. Interdisciplinary and international's teamwork will predominate as a form of classes.

Po projekcie DIMA

DIMA 2012

Czy żeby poczuć się jak w świecie wielkiego internetowego biznesu, trzeba jechać do Mountain View lub Cupertino? Nie!

Wystarczyło w dniach 19-30 marca odwiedzić Instytut Ekonomii i Zarządzania UJ, by na własne oczy zobaczyć, nad jakimi projektami pracowali studenci z Belgii, Holandii, Grecji, Finlandii, Niemiec i Polski, biorący udział w programie DIMA 2012 - Digital Marketing Intensive Programme.

Ponad 40 studentów podzielonych zostało na multikulturowe zespoły, w których pod czujnym okiem nauczycieli akademickich z 6 krajów mieli zaprojektować i stworzyć unikalne e-venture. Dzięki połączonym wysiłkom przedstawicieli różnych kultur (dla których i tak język angielski był lingua franca), wykładowcy oraz przedstawiciele Google, Sabre i Motoroli mogli ocenić nie tylko ich pomysły na biznes, ale również strony internetowe, kampanie marketingowe, sposoby finansowania - i zostać przekonani bądź nie do udzielenia raczkującym firmom wsparcia finansowego. Program był świetną okazją do szlifowania umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych, kompetencji kulturowych oraz zdobycia wiedzy o zarządzaniu strategicznym, pracy zespołowej, mediach społecznościowych i e-commerce.

Oczywiście, sama wytężona praca to nie wszystko. Uczestnicy DIMA 2012 mieli wiele okazji do integracji i wspólnej zabawy: odwiedzili krakowskie puby, szaleli na parkietach klubów w rytm najnowszych przebojów, jeździli imprezowym tramwajem dookoła Starego Miasta, poznawali kulturę i zwyczaje gospodarzy. Nawet oficjalne otwarcie w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha nie obeszło się bez kosztowania polskich specjałów - obwarzanków, smalcu i ogórków, pierogów. W zamian za to każda nacja odwdzięczyła się krótką prezentacją multimedialną o swoim kraju i uniwersytecie, nauką narodowego tańca i tradycyjnymi przysmakami. Dzięki wzajemnemu zrozumieniu, dwutygodniowa współpraca przebiegała efektywnie i w swobodnej, radosnej atmosferze.

Published Date: 20.03.2012
Published by: Wiesław Bracha