Zapraszamy styczniowe seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Od życia seksualnego dzikich do życia konsumenckiego naszych. Jak wykorzystywać etnografię w biznesie i zarządzaniu?
Już
18.01.2019 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
W gronie Prelegentów znaleźli się:
Anna Maria Szutowicz (Praktyka) – Założycielka i właścicielka Y&Lovers. Etnografka i antropolożka kultury od 12 lat wykorzystująca wiedzę antropologiczną dla potrzeb marketingowych. Doradzała największym graczom FMCG, finansowym, telekomowym, handlowym (m.in. Altax, Beiersdorf, Coca-Cola, Credit Agricole, Danone, Grupa Lotos, Grupa Żywiec, ING, Kompania Piwowarska, Maspex, mBank, McDonald’s, Nestle, Orange, Rossmann, T-Mobile).
oraz
dr hab. Paweł Krzyworzeka (Akademia) – antropolog kulturowy i teoretyk organizacji, profesor Akademii Leona Koźmińskiego. Pracował naukowo na Uniwersytecie Warszawskim, w Państwowym Muzeum Etnograficznym oraz na Cornell University. Współpracując z firmą doradczą Innovatika wykorzystywał obserwacje etnograficzne na potrzeby procesów tworzenia innowacji. Obecnie pro bono wspiera przedsiębiorców imigrantów. W 2017 roku wydał książkę zatytułowaną Nagrody biznesowe. Etnografia rytuałów merytokracji o nagrodach przyznanych dużym polskim spółkom (WIG30). Omawia w niej mechanizmy stojące za powszechnością i skutecznością nagradzania.
Zapraszamy:
Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz
Więcej o wydarzeniu w zakładce.