Warto zobaczyć


w sprawie: zasad regulujących tryb dostosowania zajęć do formy zdalnej ich prowadzenia w celu przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2
Dziekana Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
w sprawie: zasad regulujących tryb dostosowania zajęć do formy zdalnej ich prowadzenia w celu przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2
Dopuszcza się następujące, zdalne formy prowadzenia zajęć:
Lp. |
Narzędzie |
Instrukcja obsługi |
Wsparcie techniczne |
Charakterystyka narzędzia |
1. |
Pegaz UJ |
https://przewodniki.uj.edu.pl/przewodnik-po-platformie-pegaz-dla-prowadzacych-zajecia/ |
PMiK 12 664 59 08 CZN 798 866 990 |
Platforma e-learningowa |
2. |
Microsoft Teams |
PMiK 12 664 59 08 Helpdesk UJ 12 663 10 10 |
Webinar, transmisje na żywo, praca grupowa |
|
3. |
Youtube Studio |
https://support.google.com/youtube/answer/7548152?hl=pl&ref_topic=9257787 |
PMiK 12 664 59 08
|
Webinar, transmisje na żywo |
4. |
Skype |
PMiK 12 664 59 08
|
Transmisje na żywo, Konsultacje |
|
5. |
Komunikatory (messenger, skype) |
PMiK 12 664 59 08
|
Konsultacje, chat |
|
6. |
Media społecznościowe |
|
PMiK 12 664 59 08
|
Facebook, Twitter |
7. |
|
|
|
|
PMiK – Pracownia Multimedialna i Komputerowa Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
CZN – Centrum Zdalnego Nauczania UJ
Prowadzący zajęcia wybierają formę prowadzenia zajęć w okresie określonym w pkt 1 w porozumieniu odpowiednio z zastępcą dyrektora ds. dydaktycznych właściwego instytutu/samodzielnej katedry, kierownikiem studiów doktoranckich lub kierownikiem studiów podyplomowych.
3. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem procesu dydaktycznego z wykorzystaniem zdalnych form nauczania sprawują odpowiednio:
Komunikat wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do dnia jego odwołania.
Proszę o odpowiedzialne podejście do problemu
oraz poszanowanie własnego i cudzego zdrowia i życia.