Widok zawartości stron
Konferencje
archiwum
Widok zawartości stron
Archiwum - Nauka i badania
Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018
05.12.2018
Seminarium będzie próbą pogłębionej refleksji politologiczno-medioznawczej dotyczącą wyborów samorządowych, które odbyły się
w listopadzie 2018r. w naszym kraju oraz potencjalnych następstw zmian, jakie dokonują się na polskiej scenie publicznej w konsekwencji przeprowadzonych wyborów.
więcej o Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
30.11.2018
Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.
więcej o Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.
Badania publiczności w instytucjach kultury - 11-12 kwietnia 2019
30.11.2018
Zapraszamy na konferencję “Badania publiczności w instytucjach kultury” organizowaną w ramach współpracy Zakładu Zarządzania Kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego, Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Historycznego Miasta Krakowa oraz Filharmonii Krakowskiej im. Karola Szymanowskiego, która odbędzie się w dniach 11-12 kwietnia 2019 roku, na kampusie Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Będzie ona szansą do włączenia się w dyskusję na temat możliwości i potrzeb badań odbiorców instytucji kultury.
więcej o Badania publiczności w instytucjach kultury - 11-12 kwietnia 2019