Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konferencje

archiwum

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Archiwum - Nauka i badania

Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA  -  WŁADZA  -  SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018

Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018

05.12.2018
Seminarium będzie próbą pogłębionej refleksji politologiczno-medioznawczej dotyczącą wyborów samorządowych, które odbyły się w listopadzie 2018r. w naszym kraju oraz potencjalnych następstw zmian, jakie dokonują się na polskiej scenie publicznej w konsekwencji przeprowadzonych wyborów.

więcej o Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018
Kontrowersyjny neuromarketing –  Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

30.11.2018
Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.
więcej o Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
Badania publiczności w instytucjach  kultury -  11-12 kwietnia 2019

Badania publiczności w instytucjach kultury - 11-12 kwietnia 2019

30.11.2018
Zapraszamy na konferencję “Badania publiczności w instytucjach kultury” organizowaną w ramach współpracy Zakładu Zarządzania Kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego, Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Historycznego Miasta Krakowa oraz Filharmonii Krakowskiej im. Karola Szymanowskiego, która odbędzie się w dniach 11-12 kwietnia 2019 roku, na kampusie Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Będzie ona szansą do włączenia się w dyskusję na temat możliwości i potrzeb badań odbiorców instytucji kultury.
więcej o Badania publiczności w instytucjach kultury - 11-12 kwietnia 2019