Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

wydarzenia, konferencje, komunikaty dziekanatu i doktorantów

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

20181116

Seminarium Inauguracyjne: Design Thinking – Jak twórczo wykorzystać wyniki badań marketingowych do rozwoju biznesu?

Data: 16.11.2018
Organizator: Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kontakt: iefiz@uj.edu.pl
Seminarium Inauguracyjne: Design Thinking – Jak twórczo wykorzystać wyniki badań marketingowych do rozwoju biznesu?

Zapraszamy na cykl sześciu spotkań w ramach Seminariów Praktyka Nauce. Nauka Praktyce do Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ.

Pierwsze spotkanie pt. Design Thinking – Jak twórczo wykorzystać wyniki badań marketingowych do rozwoju biznesu? odbędzie się 16.11.2018 o godz. 12.30

https://econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp/pnnp_18_19

Obowiązują zapisy