Konferencja „Join us! Czyli o współczesnej rekrutacji"
09-11.04.2013
W dniach 09-11.04.2013 na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego (ul. prof. St. Łojasiewicza 4), odbędzie się Konferencja „Join us! Czyli o współczesnej rekrutacji".
Konferencja ma na celu zapoznanie jej uczestników z realiami współczesnego rynku pracy oraz nowoczesnych form rekrutacji. Ze względu na dynamicznie zmieniający się wygląd rynku pracy - wpływ rozwijającej się technologii, globalizacji, zmiany przepisów prawa, wzrost poziomu wykształcenia, stałe podnoszenie kwalifikacji, a także częste zmiany miejsc pracy, konieczne jest zwiększanie świadomości młodych ludzi o wyglądzie, zapotrzebowaniach oraz prawach jakimi rządzi się ten rynek. Problemem wielu młodych ludzi jest także sam proces rekrutacji. Z tego powodu, Organizatorzy zadbali o to, aby podczas Konferencji, jej uczestnicy mieli okazję zapoznać się z przebiegiem procesu rekrutacyjnego, a także nabyć umiejętności oraz wiedzę do radzenia sobie z sytuacjami problemowymi podczas tego procesu. W trakcie I dnia wydarzenia uczestnicy Konferencji będą mieli możliwość wysłuchać wystąpień prelegentów, którzy opowiedzą:
- jak dzisiaj możemy szukać pracy
- jak wykorzystać Social Media do znalezienia pracy
- jak przygotować się do procesu rekrutacji
- jak odpowiadać na trudne pytania w rozmowach kwalifikacyjnych
- co powinniśmy wiedzieć o firmie, przed zaaplikowaniem
- jak wyglądają „pierwsze kroki" na rynku pracy
- czym jest Employer Branding oraz jak zapracować na wizerunek dobrego pracodawcy.
Tego samego dnia będzie także możliwość skonsultowania swojego CV ze specjalistami z firmy Alexander Mann Solutions.
Organizatorzy stawiają sobie także za cel umożliwienie nawiązania kontaktu uczestników konferencji z pracodawcami. Temu celowi służyć mają zaplanowane na I dzień wydarzenia – Targi Pracy, a w II dniu – Dni Otwarte, podczas których uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się w samej firmie, jak wygląda dzień w danym miejscu pracy oraz porozmawiać z pracownikami danej firmy.
Aby stać się atrakcyjnym kandydatem w oczach pracodawcy warto zainwestować w swój rozwój osobisty i zawodowy. Z tego powodu powstał pomysł na ostatni dzień konferencji – dzień warsztatów, podczas których uczestnicy dowiedzą się:
- jak tworzyć profesjonalne dokumenty aplikacyjne
- co zrobić aby zwiększyć swoją atrakcyjność jako kandydata do pracy w oczach pracodawcy
- jak stworzyć profesjonalny profil na LinkedIn oraz GoldenLine
- jak przygotować się do wywiadu kompetencyjnego, aby dobrze na nim wypaść, nawet wtedy, gdy nie mamy żadnego doświadczenia zawodowego.
A także, będą mogli wziąć udział:
- w warsztatach Assessment Centre
- warsztatach z autoprezentacji
- symulacji biznesowej dotyczącej inwestowania
oraz wcielić się w role XVIII-wiecznych przedsiębiorców.
Rejestracja na Dni Otwarte oraz szkolenia rozpocznie się 05.04.2013 o godz. 19.00 oraz odbędzie się poprzez stronę internetową wydarzenia (http://join-us.pl/)
W Konferencji weźmie udział wiele renomowanych firm, takich jak: State Street, Capgemini, Google, Kenexa, IBM, Valeo, Start People Image, Deloitte, UBS, MJCC, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, MABOR, Alexander Mann Solutions, Szkoła Językowa Kliny English i inne.
Patronat nad wydarzeniem objęli: Dziekan Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, HRM Institute, Szkolenia-krk.pl, Radiofonia, Magazyn Exclusive Info, Manko, Kariera.com.pl, Students.pl, Sedlak&Sedlak, RynekPracy.pl, Personel i Zarządzanie, Magazyn Rekruter, GazetaPraca.pl, Podaj Dalej, Wrota Małopolski.
Organizatorem Konferencji jest Koło Naukowe STRATEG.
Więcej informacji na stronie wydarzenia – http://join-us.pl/.
Kontakt:
Koordynator Konferencji
styczen.beata@gmail.com
konferencja.joinus@gmail.com
Osoba publikująca: Wiesław Bracha