Dziekan Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej ogłasza nabór wniosków
w ramach działania KONFERENCJE I SEMINARIA
Program realizowany jest w ramach działań podejmowanych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej jako część programu strategicznego „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza” w Uniwersytecie Jagiellońskim.
Adresatki i adresaci naboru:
O wsparcie finansowe mogą wnioskować nauczyciele akademiccy zatrudnieni na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Warunki przystąpienia do naboru:
W ramach Konferencji i seminariów możliwe jest finansowanie kosztów związanych z organizowaniem wydarzeń naukowych o wymiarze międzynarodowym (kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów, innych spotkań poświęconych prezentacji i dyskusji wyników badań naukowych).
Wynikiem realizacji działania musi być uzyskanie przynajmniej jednego z wymienionych rezultatów:
-
podniesienie kompetencji badawczych i transwersalnych nauczycieli akademickich
-
przygotowanie wystąpienia/warsztatu na konferencji.
Koszty kwalifikowane:
- koszt wynajmu pomieszczeń niezbędnych do organizacji wydarzenia
- koszt cateringu na potrzeby organizowanego wydarzenia
- koszt honorariów dla keynote speakers i/lub kosztów ich podróży i zakwaterowania
- koszt usług zewnętrznych niezbędnych dla realizacji wydarzenia (np. usługi poligraficzne, tłumaczenia itp.)
Zadania należy zrealizować i rozliczyć do końca roku kalendarzowego w którym otrzymały dofinansowanie.
Warunkiem rozliczenia dofinansowania jest złożenie sprawozdania.
Termin i sposób składania wniosków:
Nabór wniosków odbywa się do dnia 31.12.2023 roku lub do wyczerpania środków zaplanowanych w budżecie na dany rok kalendarzowy, wyłącznie online poprzez system https://strefaid.uj.edu.pl/ (logowanie kontem poczty uniwersyteckiej)
Do wniosku należy dołączyć kosztorys wydarzenia podpisany przez organizatora: (plik XLS do pobrania)
Nabór jest zamykany z chwilą wyczerpania środków zaplanowanych w budżecie na dany rok kalendarzowy.