Skip to main content

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Май 2018

20180528
Previous week
Next week

Marketing turystyczny 28-29.05.2018

Дата: 28.05.2018 - 29.05.2018
Место: Golden Tulip Międzyzdroje Residence, ul. Gryfa Pomorskiego 79
Организатор: Instytut Przedsiębiorczości UJ, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Szczecinie
Контакт: pte@pte.szczecin.pl
Event website: pte.szczecin.pl
Marketing turystyczny  28-29.05.2018

Instytut Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Oddziałem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Szczecinie zaprasza do udziału w X Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Marketing turystyczny". Wydarzeniu patronuje rektor UJ prof. Wojciech Nowak.

Problematyka marketingu turystycznego stanowi niezwykle ważny obszar zagadnień związanych z funkcjonowaniem gospodarki turystycznej. Rozwój rynku usług turystycznych, zarówno od strony podaży (zróżnicowana oferta, silna konkurencja), jak i popytu (rosnące wymagania konsumentów, nowe wzorce konsumpcji), wymusza na podmiotach tego rynku podejmowanie działań marketingowych. Dotyczy to zarówno bezpośrednich dostawców usług, tj. przedsiębiorców turystycznych, jak i destynacji turystycznych - oferujących obszarowy produkt turystyczny.

Celem konferencji jest przybliżenie problematyki marketingu turystycznego, w tym zwłaszcza zagadnień dotyczących:

  • marketingu mix - instrumentów wewnętrznych tworzących plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego,
  • otoczenia - zewnętrznych możliwości i zagrożeń (wymagania konsumenta, zachowania konkurentów, polityka społeczno-gospodarcza),
  • procesu dostosowania - strategicznych decyzji, w wyniku których koncepcja marketingu mix i polityka wewnętrzna firmy zostają odpowiednio dostosowane do sił rynkowych.

Wydarzenie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i opinii uczestników reprezentujących środowiska naukowe, samorządowe i biznesowe. Istotnym celem konferencji jest pogłębienie współpracy naukowej, badawczej oraz dydaktycznej w środowisku ekonomistów, reprezentujących wszystkie dyscypliny nauk ekonomicznych (zwłaszcza ekonomię oraz nauki o zarządzaniu).

Rejestracja uczestników X Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Marketing Turystyczny" następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.