Zapraszamy na drugie Seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce poświęconego praktycznym aspektom przygotowania, realizacji i wykorzystania badań marketingowych współorganizowanego we współpracy z Zarządem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie.
15.12.2017 roku o 13.15 w sali 0.310 przy Łojasiewicza 4 w Krakowie
Tematem dyskusji będzie:
ŚLADAMI INTERNAUTÓW, czyli jak badać digital footprints
Spotkanie przybliży
-
rodzaje danych, jakie pozostawiamy po sobie w sieci,
-
sposoby ich zbierania i analizowania oraz
-
wykorzystywania w celach komercyjnych.
Zaproszonym gościem jest Weronika Niżnik – badaczka z IRCenter, gdzie od 6 lat zajmuje się prowadzeniem badań marketingowych.
Zapraszamy
Więcej o wydarzeniu na stronie IEFiZ w zakładce: http://www.econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp