Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Kontrowersyjny neuromarketing –
Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.
W dyskusji wezmą udział:
Jacek Kowalski i Beata Pawłowska (Praktyka) – właściciele agencji badawczej Neuroidea, specjalizującej się w wykorzystywaniu w badaniach marketingowych pomiarów biometrycznych. Jedni z pionierów neuromarketingu w Polsce.
- Neuromarketing, czyli wykorzystanie pomiarów biometrycznych w badaniach marketingowych
Oraz po stronie Akademii
dr Anna Bereś i mgr Koryna Lewandowska – Uniwersytet Jagielloński, Zakład Neurokognitywistyki i Neuroergonomii
- Co to jest i po co nam neuromarketing?
dr inż. Agnieszka Cholewa-Wójcik i dr inż. Agnieszka Kawecka – UEK, Katedra Opakowalnictwa Towarów
- Wykorzystanie metody Eye-tracking w badaniu opakowań
Zapraszamy
Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz
Więcej o wydarzeniu w zakładce: https://econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp/pnnp_18_19/program