Zapraszamy na marcowe Seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce poświęconego praktycznym aspektom przygotowania, realizacji i wykorzystania badań marketingowych współorganizowanego we współpracy z Zarządem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie.
16.03.2018 roku o 13.15 w sali 0.307 przy Łojasiewicza 4 w Krakowie
Dyskusja toczyć się będzie wokół wspólnego zagadnienia
Online w badaniach – możliwości i ograniczenia
Prelegenci komentować będą swoje doświadczenia związane z:
Zastosowaniem online w badaniach ilościowych i jakościowych (pierwszy blok)
Badaczki: Monika Gardzińska i Monika Kunkowska (Spotlight Research) zaprezentują trochę danych statystycznych na temat rozwoju online w Polsce i na świecie, zastosowania badań ilościowych online (m.in. przegląd narzędzi, czego unikać), zastosowania badań jakościowych online na przykładzie Bulletin Board Discussion.
Dyskusję uzupełni Piotr Idzik (Managing Director w MASMI Poland) omawiając
Praktyczne aspekty prowadzenia badań jakościowych online za pomocą dedykowanych społeczności badawczych (MROC) (drugi blok)
- możliwości technologiczne,
- aplikowalność w różnych problemach biznesowych,
- sposoby analiz zebranych zdanych,
- metody rekrutacji i wynagradzania członków społeczności,
- case studies.
Zapraszamy
Więcej o wydarzeniu na stronie IEFiZ w zakładce: http://www.econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp