Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konferencje

archiwum

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Sympozjum pt. "Zarządzanie turystyką w sytuacji kryzysowej: innowacje, edukacja, marka" - 30 maja 2012 r. w Auli Collegium Novum UJ

Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego organizuje Międzynarodowe Sympozjum pt. ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ W SYTUACJI KRYZYSOWEJ: INNOWACJE, EDUKACJA, MARKA, pod patronatem Marszałka Województwa Małopolskiego oraz Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN.

Sympozjum odbędzie się 30 maja 2012 r. w Auli Collegium Novum UJ.

Celem Sympozjum jest stworzenie międzynarodowego forum wymiany poglądów, dyskusji oraz prezentacji wyników badań w szeroko pojętym obszarze zarządzania turystyką w sytuacji kryzysu. Platforma ma łączyć nie tylko środowiska naukowe i przedsiębiorstwa, których działalność wiąże się z branżą turystyczną, ale także przedstawicieli samorządu gospodarczego i administracyjnego. Liczymy na to, że to połączenie teorii z praktyką zarządzania w turystyce zaowocuje identyfikacją kluczowych problemów naszej branży w kontekście aktualnych problemów politycznych i gospodarczych, procesów i zdarzeń naturalnych, jak również zmieniających się potrzeb klientów.

Wystąpienia i dyskusję podczas naszego Sympozjum będą uporządkowane z punktu widzenia 3 głównych czynników sukces zarządzania w turystyce we współczesnym kontekście rynkowym i instytucjonalnym, którymi są:

  • innowacje,
  • odpowiednie wsparcie ze strony systemu edukacyjnego
  • przemyślany proces zarządzania marką organizacji i regionu.

Informacje na temat Sympozjum można znaleźć na stronie internetowej pod adresem: www.turystyka.uj.edu.pl, w zakładce sympozjum 2012

Program Sympozjum

Data opublikowania: 15.05.2012
Osoba publikująca: Wiesław Bracha