Głównym tematem konferencji pozostaje analiza rynku turystycznego w Polsce i za granicą. Dodatkowym celem będzie zgłębienie aspektów wykorzystania nowoczesnych technologii w sektorze turystycznym, ze szczególnym uwzględnieniem nowych możliwości po pandemii COVID-19. Podczas konferencji zostanie zorganizowana też hybrydowa sesja z cyklu międzynarodowych spotkań Tourism Cafe Lab, w kooperacji z Euro-Asia Tourism Study Association.
Problematyka konferencji:
- Tourism 5.0,
- nowe technologie na rynku turystycznym,
- Smart Tourism,
- zarządzanie podmiotami gospodarki turystycznej wobec wyzwań współczesnej rzeczywistości,
- determinanty rozwoju rynku turystycznego,
- cyberbezpieczeństwo w gospodarce turystycznej,
- rynek turystyczny w świetle zjawisk kryzysowych społecznych i ekonomicznych,
- e-przedsiębiorczość w gospodarce turystycznej,
- innowacje w turystyce,
- rynek pracy i kapitał w gospodarce turystycznej,
- nowe kompetencje w nowej rzeczywistości rynku turystycznego,
- Open, Big and Small Data w turystyce,
- media społecznościowe w zarządzaniu podmiotami gospodarki turystycznej,
- wpływ nowych technologii oraz mediów społecznościowych na zachowania turystyczne,
- sytuacja na europejskim/międzynarodowym rynku turystycznym a kwestie polityki UE/globalnej,
- gospodarka turystyczna w Polsce a fundusze UE,
- polityka turystyczna w oddziaływaniu na zrównoważany rozwój turystyki,
- nowe trendy w turystyce.