网页内容展示
网页内容展示
网页内容展示
Archiwum Komunikatów dla pracowników
Seminarium pt. "Leadership today: are we doomed to disastrous, dictatorial demagogues?" - 20.12.2018
10.12.2018
Instytut Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego Zakład Rozwoju Społecznego zaprasza na trzecie z cyklu seminariów otwartych poświęconych problematyce rozwoju społecznego „Czwartki po obiedzie” Seminarium pt. „Leadership today: are we doomed to disastrous, dictatorial demagogues?”... »
读取更多 o Seminarium pt. "Leadership today: are we doomed to disastrous, dictatorial demagogues?" - 20.12.2018
Zarządzanie informacją w organizacji: metodologia, narzędzia, praktyka - V Ogólnopolska Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa
10.12.2018
Koło Naukowe Studentów Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza na V Ogólnopolską Studencko-Doktorancką Konferencją Naukową "Zarządzanie informacją w organizacji: metodologia, narzędzia, praktyka". W głównym obszarze naszych zainteresowań znajduje się w tym roku zagadnienie zarządzania informacją w organizacjach społeczeństwa wiedzy.
读取更多 o Zarządzanie informacją w organizacji: metodologia, narzędzia, praktyka - V Ogólnopolska Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa
Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018
05.12.2018
Seminarium będzie próbą pogłębionej refleksji politologiczno-medioznawczej dotyczącą wyborów samorządowych, które odbyły się
w listopadzie 2018r. w naszym kraju oraz potencjalnych następstw zmian, jakie dokonują się na polskiej scenie publicznej w konsekwencji przeprowadzonych wyborów.
读取更多 o Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
30.11.2018
Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.
读取更多 o Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.