Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Wiadomości dla studentów
Komunikat w sprawie zasad przeprowadzania stacjonarnych egzaminów dyplomowych
Komunikat Dziekana Wydziału Zarządzania u Komunikacji Społecznej z dnia 2 czerwca 2021. w sprawie zasad przeprowadzania stacjonarnych egzaminów dyplomowych.
więcej o Komunikat w sprawie zasad przeprowadzania stacjonarnych egzaminów dyplomowych
ZASZCZEP SIĘ I STUDIUJ BEZPIECZNIE!
Masz dość siedzenia w domu sam przed komputerem? Zaszczep się i spotkajmy się ponownie w murach Uczelni w nowym roku akademickim. Wszystkich studentów i studentki, doktorantów i doktorantki UJ (w tym cudzoziemców) informujemy o możliwości skorzystania ze szczepień wykonywanych na terenie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, na które można umówić się za pośrednictwem Uczelni przy pomocy Uniwersyteckiego Systemu Rezerwacyjnego.
więcej o ZASZCZEP SIĘ I STUDIUJ BEZPIECZNIE!
Komisja ds. Etyki Badań Naukowych Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
Komisja ds. Etyki Badań Naukowych Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ jest podmiotem doradczym i opiniującym.
więcej o Komisja ds. Etyki Badań Naukowych Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
Ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę dyplomową dotyczącą współczesnej roli dziedzictwa kulturowego pn. ,,Dziedzictwo kulturowe jako zasób rozwojowy”.
Narodowy Instytut Dziedzictwa zaprasza do udziału w Ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę dyplomową dotyczącą współczesnej roli dziedzictwa kulturowego pn. ,,Dziedzictwo kulturowe jako zasób rozwojowy”.
więcej o Ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę dyplomową dotyczącą współczesnej roli dziedzictwa kulturowego pn. ,,Dziedzictwo kulturowe jako zasób rozwojowy”.
CARN Study Day 2021: Action Research in Higher Education
Zapraszamy na interdyscyplinarne warsztaty (study day) współorganizowane przez pracowników Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ i Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
więcej o CARN Study Day 2021: Action Research in Higher Education