Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nauka i badania - aktualności

Program Doktorat Wdrożeniowy - IV edycja

Nabór wniosków do IV edycji programu Doktoratów Wdrożeniowych finansowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
1) w roku 2020 – od dnia 30 kwietnia do dnia 15 czerwca;
2) w roku 2021 i w kolejnych latach – od dnia 31 marca do dnia 31 maja danego roku.
więcej o Program Doktorat Wdrożeniowy - IV edycja

Porozumienie o współpracy z MKS Cracovią

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ oraz MKS Cracovia w dniu 6.11.2019 podpisały umowę o współpracy w obszarze edukacyjnym, badawczym oraz kadrowym.
Celem współpracy będzie w szczególności wymiana wiedzy poprzez realizację projektów badawczych i wzajemne prezentowanie i propagowanie osiągnięć.
więcej o Porozumienie o współpracy z MKS Cracovią

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

Kontrowersyjny neuromarketing –  Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.

W dyskusji wezmą udział:

Jacek Kowalski i Beata Pawłowska (Praktyka) – właściciele agencji badawczej Neuroidea, specjalizującej się w wykorzystywaniu w badaniach marketingowych pomiarów biometrycznych. Jedni z pionierów neuromarketingu w Polsce.

  • Neuromarketing, czyli wykorzystanie pomiarów biometrycznych w badaniach marketingowych

 

Oraz po stronie Akademii

dr Anna Bereś i mgr Koryna Lewandowska – Uniwersytet Jagielloński, Zakład Neurokognitywistyki i Neuroergonomii

  • Co to jest i po co nam neuromarketing?

 

dr inż. Agnieszka Cholewa-Wójcik  i dr inż. Agnieszka Kawecka – UEK, Katedra Opakowalnictwa Towarów

  • Wykorzystanie metody Eye-tracking w badaniu opakowań

Zapraszamy

 

Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz

 

Więcej o wydarzeniu w zakładce: https://econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp/pnnp_18_19/program