Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nauka i badania - aktualności

Porozumienie o współpracy z MKS Cracovią

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ oraz MKS Cracovia w dniu 6.11.2019 podpisały umowę o współpracy w obszarze edukacyjnym, badawczym oraz kadrowym.
Celem współpracy będzie w szczególności wymiana wiedzy poprzez realizację projektów badawczych i wzajemne prezentowanie i propagowanie osiągnięć.
więcej o Porozumienie o współpracy z MKS Cracovią

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Archiwum - Nauka i badania

Projekt BiBiDi - Spotlight Research i IEFiZ UJ

09.12.2018
Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ oraz Spotlight Research zapraszają Studentów do udziału w projekcie dydaktyczno-badawczym BiBiDi pozwalającym na poznanie platformy do realizacji badań jakościowych online.
więcej o Projekt BiBiDi - Spotlight Research i IEFiZ UJ

Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018

05.12.2018
Seminarium będzie próbą pogłębionej refleksji politologiczno-medioznawczej dotyczącą wyborów samorządowych, które odbyły się w listopadzie 2018r. w naszym kraju oraz potencjalnych następstw zmian, jakie dokonują się na polskiej scenie publicznej w konsekwencji przeprowadzonych wyborów.

więcej o Seminarium naukowe "WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 MEDIA - WŁADZA - SPOŁECZEŃSTWO" - 7 grudnia 2018

Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

30.11.2018
Zapraszamy kolejne seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie pod tytułem
Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?
7.12.2018 roku o 12.30 (sala 0.307 Łojasiewicza 4, Kraków)
Prelegenci – specjaliści po stronie Akademii i Praktyki – dyskutować będą o możliwościach, ograniczeniach i warunkach stosowania narzędzi pomiarowych rodem z neurobiologii w marketingu.
więcej o Kontrowersyjny neuromarketing – Czy faktycznie jesteśmy w stanie zajrzeć w umysł konsumenta?

Badania publiczności w instytucjach kultury - 11-12 kwietnia 2019

30.11.2018
Zapraszamy na konferencję “Badania publiczności w instytucjach kultury” organizowaną w ramach współpracy Zakładu Zarządzania Kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego, Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Historycznego Miasta Krakowa oraz Filharmonii Krakowskiej im. Karola Szymanowskiego, która odbędzie się w dniach 11-12 kwietnia 2019 roku, na kampusie Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Będzie ona szansą do włączenia się w dyskusję na temat możliwości i potrzeb badań odbiorców instytucji kultury.
więcej o Badania publiczności w instytucjach kultury - 11-12 kwietnia 2019

Estetyka / inestetyka. Współczesne teorie działań artystycznych

30.11.2018
Tłem konferencji są dwa lata dyskusji w ramach Otwartego Seminarium Filozoficznego, na którym czytaliśmy i omawialiśmy pisma z teorii sztuki Alana Badiou i Marcela Blanchota: filozofa wydarzenia i klasyka modernistycznej teorii sztuki. Te dwie odmienne, ale przecinające się w wielu punktach koncepcje otwierają szerokie pole poszukiwań intelektualnych dotyczących relacji między współczesną teorią sztuki a przestrzenią działań artystycznych.
więcej o Estetyka / inestetyka. Współczesne teorie działań artystycznych