Szanowni Państwo,
Studenci Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej:
W ostatnich dniach stycznia i pierwszych dniach lutego br., Jednostki naszego Wydziału rozpoczynają rekrutację do programu Erasmus+. W ramach tego programu mają Państwo możliwość zrealizowania części studiów w uczelni partnerskiej za granicą. Jest to dla Państwa niepowtarzalna okazja aby:
- rozwinąć i udoskonalić kompetencje językowe,
- odnaleźć się w innej kulturze, oraz
- zwiększyć swoją konkurencyjność na europejskim rynku pracy.
Serdecznie zachęcamy Państwa do aplikowania o wyjazd w swojej Jednostce.
Na stronach internetowych Jednostek znajduje się dokładna informacja dotycząca terminów tegorocznej rekrutacji. Prosimy o zapoznanie się z tymi terminami i przestrzeganie ich.
Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorów Erasmus+ w swoich Jednostkach.
Zapraszamy do dołączenia do naszej FB grupy - Erasmus+ UJ wyjazdy/outgoing: https://www.facebook.com/groups/735506573255118/
Dzięki temu będziesz mógł skontaktować się z osobami, które były, są lub będą na stypendium programu Erasmus+.
W programie Erasmus+ mogą brać udział studenci wszystkich kierunków studiów prowadzonych na Wydziale oraz studenci studiów doktoranckich.
Rekrutacja na program Erasmus+ wyjazdy na studia odbywa się wyłącznie poprzez system USOSweb. Aby wziąć udział w rekrutacji należy zalogować się do systemu USOSweb a następnie wejść w zakładkę Wymiana studencka i złożyć wniosek.
Harmonogram I rekrutacji na program Erasmus+ Studia 2023/2024:
16.01. - 05.02.2023 – składanie wniosków przez USOSweb,
02.02. - 19.02.2023 – kwalifikacja i zatwierdzenie wyjazdów w USOSweb,
20.02. - 26.02.2023 – procedura odwoławcza,
27.02. - 05.03.2023 – rozpatrzenie odwołań, ostateczne zatwierdzenie wyjazdów w USOSweb
Listę uczelni zagranicznych, do których możesz wyjechać znajdziesz w systemie USOSweb (zakładka Wymiana studencka).
Kryteria kwalifikacyjne: Lista kryteriów kwalifikacyjnych dla wszystkich jednostek biorących udział w programie Erasmus+ Studia dostępna jest [tutaj]
Więcej: https://erasmus.uj.edu.pl/outgoing/ka103
INSTITUTES/ DEPARTMENTS | COORDINATORS | |
---|---|---|
Faculty of Management and Social Communication | mgr Joanna Klinger-Krizar | joanna.krizar@uj.edu.pl |
Institute of Journalism, Media and Social Communication | mgr Sławomir Doległo | slawomir.doleglo@uj.edu.pl |
Institute of Economics, Finance and Management | mgr Katarzyna Syrytczyk | katarzyna.syrytczyk@uj.edu.pl |
dr Anna Sławik | anna.slawik@uj.edu.pl | |
Institute of Culture | dr Agnieszka Konior | agn.konior@uj.edu.pl |
Institute of Entrepreneurship | dr Magdalena Sawczuk | m.sawczuk@uj.edu.pl |
Institute of Applied Psychology | dr Jolanta Starosta | jolanta.starosta@uj.edu.pl |
Institute of Public Affairs | dr Roksana Ulatowska | roksana.ulatowska@uj.edu.pl |
Institute of Information Studies | dr Monika Krakowska | monika.krakowska@uj.edu.pl |
dr Anna Folta-Rusin | anna.folta@uj.edu.pl | |
Institute of Audiovisual Arts | dr Marta Stańczyk | marta1.stanczyk@uj.edu.pl |
Jednostki WZiKS elektroniczną rekrutację do programu Erasmus+ prowadzą poprzez moduł WYMIANY STUDENCKIEJ w systemie USOSweb.
Moduł ten spełnia dwa podstawowe zadania: służy do organizowania poprzez system USOSweb rekrutacji na wyjazdy w ramach programów współpracy międzynarodowej, jak również ma ułatwić koordynatorom zarządzanie przyznanymi wyjazdami.
Dostęp do modułu WYMIANY STUDENCKIEJ studenci uzyskują po zalogowaniu do systemu USOSweb i wybraniu odnośnika Dla Studentów z menu głównego, a następnie odnośnika Wymiana studencka z panelu po lewej stronie.
W sposób szczegółowy wszystkie funkcje modułu wymiany studenckiej dla koordynatorów i studentów opisuje dokument zamieszczony na stronie http://usosownia.uj.edu.pl/usosweb-wymiana-studencka
UWAGA: Listy zakwalifikowanych studentów i doktorantów na program Erasmus+ wyjazdy na studia w bieżącym roku akademickim są przekazywane przez koordynatorów do Działu Międzynarodowej Wymiany Studenckiej.
Student przed wyjazdem na uczelnię zagraniczną musi ustalić program zajęć, tj. Learning Agreement (LA), który będzie realizował podczas pobytu na tej uczelni. Decyzję LA studenci wypełniają w systemie USOSweb w module „wymiana studencka" poprzez odnośnik „program zajęć".