Skip to main content

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Poradnik dla studenta

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Отображение сетевого контента Отображение сетевого контента

Podania studenckie

  1. PODANIE O ZMIANĘ FORMY STUDIÓW ZE STACJONARNYCH NA NIESTACJONARNE
  2. PODANIE O ZMIANĘ FORMY STUDIÓW Z NIESTACJONARNYCH NA STACJONARNE
  3. DEKLARACJA O ZAMIARZE WYKORZYSTANIA URLOPU STUDENCKIEGO
  4. OŚWIADCZENIE O ZAMIARZE PRZENIESIENIA NA INNĄ UCZELNIĘ
  5. REZYGNACJA Z ZADEKLAROWANEGO PRZEDMIOTU Z POWODU ZMIANY HARMONOGRAMU ZAJĘĆ
  6. PODANIE O AWANS (WPIS NA KOLEJNY ROK STUDIÓW W TYM SAMYM ROKU AKADEMICKIM)
  7. PODANIE O PRZEPROWADZENIE EGZAMINU KOMISYJNEGO
  8. PODANIE O UDZIELENIE URLOPU DZIEKAŃSKIEGO
  9. PODANIE O USPRAWIEDLIWIENIE NIEPRZYSTĄPIENIA DO EGZAMINU
  10. PODANIE O UZYSKANIE WPISU WARUNKOWEGO NA KOLEJNY ROK STUDIÓW
  11. PODANIE O WPIS PO URLOPIE DZIEKAŃSKIM/STUDENCKIM
  12. PODANIE O WYDANIE DUPLIKATU ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
  13. PODANIE O WYMIANĘ ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
  14. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ODBYWANIE STUDIÓW WG INDYWIDUALNEGO PLANU STUDIÓW
  15. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PONOWNE POWTARZANIE ROKU
  16. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA POWTARZANIE ROKU STUDIÓW
  17. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZENIESIENIE I UZNANIE PUNKTÓW ECTS
  18. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA REALIZACJĘ ZAJĘĆ Z WYŻSZYCH LAT STUDIÓW
  19. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA WYZNACZENIE TRZECIEGO TERMINU EGZAMINU Z DANEGO PRZEDMIOTU W TRAKCIE TEGO SAMEGO ROKU AKADEMICKIEGO
  20. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ZALICZENIE PRZEDMIOTÓW NIEOBJĘTYCH PROGRAMEM STUDIÓW/ REALIZACJĘ CZĘŚCI PROGRAMU STUDIÓW NA INNYCH UCZELNIACH, W TYM TAKŻE ZAGRANICZNYCH
  21. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ZMIANĘ PROMOTORA PRACY DYPLOMOWEJ
  22. PODANIE O ZALICZENIE PRAKTYK STUDENTOM, KTÓRZY POSIADAJĄ UDOKUMENTOWANE DOŚWIADCZENIE ODPOWIADAJĄCE CELOM I EFEKTOM PRAKTYKI
  23. PODANIE O INDYWIDULANY PLAN STUDIÓW
  24. PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZYGOTOWANIE PRACY DYPLOMOWEJ W JĘZYKU OBCYM
  25. WNIOSEK O ZMIANĘ ADRESU DO DORĘCZEŃ
  26. WNIOSEK O ZMIANĘ NUMERU RACHUNKU BANKOWEGO

Wniosek o zmianę warunków płatności za studia (przesunięcie terminu płatności, rozłożenie opłaty na raty) / Request for a Change of the Terms of Payment for Study

Wniosek o udzielenie zwolnienia z opłat za świadczone usługi edukacyjne / Request for Exemption From Education Fees

Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy / Request for Re-Examination of the Case

Rezygnacja ze studiów / Request for Removal From the Register of  UJ Students Due to Resignation

Wznowienie studiów / Request for Consent to Resumption of Studies

Wniosek o udzielenie zgody na udział w zajęciach prowadzonych w jednostkach WZiKS

Wniosek o uznanie zaliczonego przedmiotu po upływie 5 lat od daty jego zaliczenia

Uchwała nr 11/X/2019 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 25 września 2019 r.
w sprawie: warunków i zasad udzielania indywidualnego planu studiów.

Uchwała nr 13/III/2021 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 2 czerwca 2021 r.
w sprawie: zmiany uchwały nr 11/X/2019 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 25 września 2019 r.

Link do formularza (załącznik nr 3): https://formularz-ips.wzks.uj.edu.pl/  

Schemat działania

Student: 

  1. Student inicjuje formularz https://formularz-ips.wzks.uj.edu.pl/  
  1. Wpisuje swoje dane: imię, nazwisko, adres e-mail oraz powód, dla którego wnioskuje o IPS 
  2. Z dostępnych list wybiera: 
    • kierunek studiów 
    • imię oraz nazwisko prowadzącego przedmiot 
    • nazwę przedmiotu 
  3. Zaznacza rodzaj studiów i rok 
  4. Zaznacza semestr i rok akademicki 
  5. Wysyła formularz używając przycisku „Wyślij podanie” 

 

Wykładowca: 

Podanie zostaje dostarczone na adres wykładowcy z niezbędnymi informacjami a także odnośnikiem do wstępnie wypełnionego formularza. 
Po wypełnieniu formularza należy użyć przycisku Generuj PDF. Plik pdf można zapisać na dysku w celu wydruku bądź wysłania. 
Wszystkie wiadomości email generowane przez formularz wysyłane są z adresu pmik@uj.edu.pl w imieniu osoby wysyłającej, natomiast w polu Reply to znajduje się adres studenta wypełniającego formularz, dzięki czemu wszystkie odpowiedzi kierowane są właśnie na jego adres. 

 

Link do filmu obrazującego proces generowania formularza:

https://web.microsoftstream.com/video/d9c99ae5-95c7-4ae8-b047-034f677b4dc4 

Uchwała nr 14/I/2020 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 8 stycznia 2020 r.
w sprawie: określenia szczegółowych warunków i zasad ubiegania się o przeniesienie z innej uczelni, zmiany kierunku lub specjalności studiów w ramach Uniwersytetu Jagiellońskiego bez postępowania rekrutacyjnego oraz zmiany formy studiów z niestacjonarnych na stacjonarne w ramach danego kierunku studiów obowiązujących na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ od roku akademickiego 2019/2020.

Uchwała nr 14/III/2021 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 2 czerwca 2021 r.
w sprawie: zmiany uchwały nr 14/I/2020 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 8 stycznia 2020 r.

Formularz zgody na udostępnienie danych osobowych na wniosek pracodawcy / Consent to the Provision of Personal Data to a Third Party by the Jagiellonian University

Formularz zgody na udostępnienie danych osobowych osobie trzeciej / Consent to the Provision of Personal Data to a Third Party by the Jagiellonian University

Wskazanie pełnomocnika do doręczeń w kraju / Notice of Designation of Authorised Representative for Receipt of Correspondence in Poland

Wzór pełnomocnictwa do reprezentowania w sprawach toku studiów wobec UJ